sábado, 1 de febrero de 2014

Air Force One 'Burbon' Please, by Ona Radio Pedret

Això te de 'petar'
PITXA-NEWS  desde Pixajuïga

Que... Estebita Cueceleches (Princesa del Pueblo) sigui l'escriptora de moda, és alarmant
Que... Paquirrin Pantojilla sigui el tio que vent més CD'S és preocupant.
Que... 'Salvame de Luxe' sigui el programa més vist, és norma...lissim (segons quines TV, no idiotitzen al poble, només fa que confirmar que a vegades som uns perfectes inútils - i molt.
Que... Ronaldo CR7 es vulgui trencar l'espinada fent les xilenes de Hugo Sánchez, ho trobo d'estúpid
Que.. Sandro Rosell hagi dimitit del Barça, em sembla molt be. Inùtils. Tindrien de dimitir TOTS. Inclosos els jugadors, així sense el futbol, potser aconseguiríem per fi una revolta popular, que igual ens portaria a una societat mes justa i sense xoriços ni pernils ‘pata negra’
Que.. el "català" Alejo (abans l'Aleix) Vidal Quadras, deixi el Partitdo Popular, per anar de salva pàtries i salva vides a un partit ultradretà, em recorda massa al Caudillo i a un ex-alcalde de l'Empordà..... i les cames em diuen: 'Nen comença a córrer i no paris fins a ‘Perpinya’ (poesía rimada)
Que …Espanya ens robi mes o menys, ara no toca, que deia aquell, però si em preocupa com deia un amic, ja que som veïns per collons. Catalunya encara em preocupa més, ja que aquí malauradament no anem molt millor.
Que…no saps a qui votaras fill meu? Resa un Parenostre i una Salve i tapat o a sota el llit
Que... l'aviò del Princep, sigui o no d’alta tecnología francesa, no em treu la son ni la gana. Al Princep li pasa el mateix, la meva son, no li treu la gana, o era al revés?
Que…això te de petar per un lloc o altre? No se, no se. Segurament que si
Que…aquesta terra anomenada ‘Celtiberia-Show’, ja fa temps que ha cambiat pets per merda? Si. I anem molt malament !

Amen (rodolí)

A la fotografía, podem veure el nou avió AIR FORCE ONE 'BURBON' PLEASE, fent intrepits exercicis d'escalfament en ple 'vol-ras'

El pilot de la nau, em va dir que sempre posa una mica de Whisky americà a l'aigua.... diu que es per 'matar' el gust a CLORO (es un catxondo a la terra i segur que serà un sant al cel) 
 
 
 
Això petarà com el 'Burbon'? Si

 

Quim Pedret
Ona Radio Pedret

No hay comentarios:

Publicar un comentario