martes, 25 de octubre de 2011

Un bon video clip, By Quim Pedret




Joaquim Pedret Rovira


¡ Collons quin video clip !

Ni hi habia un que deia: ¡Que n’aprenguin! M’agrada la gent que aporta quelcom a la musica, a la imatge i les lletres. Isabel Cuixet (Directora del Spot Estrella Damm) es molt bona fent llargmetrajets i m’agraden (La vida secreta de les paraules i d’altres), però el videoclips no son cosa seva"
I si a mes, la musica la tenim de casa i bona, molt millor. SALUT


Senyors Tranquil- Indis i Cowboys


Dirigit i Produït per Marc Morera




Joaquim Pedret Rovira Aquest comentari que vaig posar al ‘Facebook’ es politicament incorecte per alguns. No es pot criticar res que tingui gust de Cervessa o fassi olor a Adrià. Que hi farem, aixi es la vida Ferran.


Es veu que hi han coses que no es poden tocar, sobre tot quant arriba el tren a l’estació de Cala Montjoy ¡¡¡Increible!!! I el mateix tren va en direcció contraria a la Costa Brava -va de baixada- (Si ho mireu be, igual us peteu el cul)


Al meu Empordà som així de surealistes i quixots




El Quim Pedret i Rovira


Master amb arros bullit de Cala Yaya Paulina (la meva avia) La millor cuinera del meu mon

No hay comentarios:

Publicar un comentario